Ki vagyok?

Egy falusi. Traktorom nincs, biciklim, diplomám, talicskám, gumicsizmám van.

Linkblog

Utolsó kommentek

  • ben: Ennyi dilettáns faszt. Arra gondoltatok, hogy az államigazgatás bonyolultabb gépezet annál, semmin... (2007.12.03. 12:56) Digitális tábla. Haggyámá!
  • kukacka: Igazatok van, meg nem is. Az EU sose adna pénzt diszperzitre, tehát, ha EU-s pénzeket akarunk megs... (2007.03.06. 12:15) Digitális tábla. Haggyámá!
  • kukacka: Ja, örüljetek csak neki. Fizeti az adót, amiből nektek is jut és a kínaiak még akkor is és ott is ... (2007.03.06. 11:57) Kínai a faluban
  • kukacka: Ismerős. A lepukkadt mosógépemet levitettem a szállítókkal, amikor az újat hozták. Dobják csak oda... (2007.03.06. 11:38) Alamíniom
  • Proxy: Bye :) (2007.02.25. 19:27) Abbahagyom
  • Utolsó 20

Régebbi írásaim

2007.02.13. 07:32 Plebejus

Sorozat a rendőrszékházra

Most piszkosul megijedtem. Félreértés ne essék, nem attól vagyok betojva, hogy a géppiszolyos provokátor majd az utca népét, ártatlan szüzeket fog vérfürdetni. Öt az egyhez lefogadnám, hogy ez titkosszolgálati provokáció a terrorveszély demonstrálására.

Kis ország, kis terror. A költségvetés jelenlegi helyzetében nem engedhetünk meg magunknak egy reptérbombázást vagy egy tudós testületet ami orbánmatricás tömegpusztító fegyvereket találna egy szárkúpban. Nekünk egy gazdaságos géppisztolysorozat is elég lesz hogy be lehessen tiltani, le lehessen zárni, meg lehessen figyelni, satöbbi.

Én ezt már nem veszem be. Fel vagyok háborodva, akárki csinálta(tta).

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://plebejus.blog.hu/api/trackback/id/tr936154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plebejus · www.plebejus.blog.hu 2007.02.14. 07:02:21

Hitvesem, aki még nálam is földhözragadtabb, mondott még egy gyanúsítható kört: Az üveges. Merthogy kb. 15 millióba kerül a javítás.

Vicces? Én már ebben se vagyok biztos.

eMM 2007.02.14. 13:51:08

Hehe én a vérvörös hívő komunista fateromon kívül (aki gyakorlatilag a ballib méádián él) nem láttam élő embert aki beszopta volna ezt a maszlagot.
Ha valakitől itt félni kell az a Szilvássy meg Gergényi.

imcsi 2007.02.14. 21:01:00

Hát igen,több legyet egycsapásra. Mert ugye jól járt az üti, a Jóskafiam,meg az üveges ja és a jághegy csúcsa.mert most még itt tartunk.De majd az "ÜVEGHÁZ"hatás elintézi -ha kiheveri a sérüléseit-és sikerül elosztani a 15 milcsit.Ja hogy mért ennyi?Mert az a szemét üveges is kér belőle.
süti beállítások módosítása