Ki vagyok?

Egy falusi. Traktorom nincs, biciklim, diplomám, talicskám, gumicsizmám van.

Linkblog

Utolsó kommentek

  • ben: Ennyi dilettáns faszt. Arra gondoltatok, hogy az államigazgatás bonyolultabb gépezet annál, semmin... (2007.12.03. 12:56) Digitális tábla. Haggyámá!
  • kukacka: Igazatok van, meg nem is. Az EU sose adna pénzt diszperzitre, tehát, ha EU-s pénzeket akarunk megs... (2007.03.06. 12:15) Digitális tábla. Haggyámá!
  • kukacka: Ja, örüljetek csak neki. Fizeti az adót, amiből nektek is jut és a kínaiak még akkor is és ott is ... (2007.03.06. 11:57) Kínai a faluban
  • kukacka: Ismerős. A lepukkadt mosógépemet levitettem a szállítókkal, amikor az újat hozták. Dobják csak oda... (2007.03.06. 11:38) Alamíniom
  • Proxy: Bye :) (2007.02.25. 19:27) Abbahagyom
  • Utolsó 20

Régebbi írásaim

2007.02.12. 07:21 Plebejus

Alamíniom

A kertünk végében, a kerítés mellett volt egy sor szőlő. Még az előző tulaj ültette, kiöregedett, savanyú borszőlő, valami húsz tő. Tegnap, vasárnap délelőtt nekiálltam kivágni, mert csak a munka van vele. Először a combos akácoszlopok közé feszített régi jó nagyszilárdságú alumíniumhuzalt bontottam el. A darabjait összehajtogattam, lett vagy két kiló. Kivittem szépen a drótkerítés túloldalára, letettem az út mellé a fűbe. Nem sokat hempergett ott a drót.

Tíz perc múlva jön egy cigány férfi a kis bolt felől, kezében nagy reklámszatyor. Lábán kínai edzőcipő, hozzá ugyanonnan való farmer és nagykockás, bélelt favágóing. Frissen borotválva, haja zselézve, ahogy vasárnap illik. Megáll a drótok mellett, nézi. Kiszólok neki. "Elviheti, azért tettem ki." Vasdrót ez nem? - kérdi óvatosan. Bátorítom, nézze csak meg. Megnézi. Szatyrából két vekni kenyeret húz elő - nagy lehet a család - hóna alá csapja, az "alamíniomot" elpakolja. Hangos szóval köszönetet mond, és szaporán indul hazafelé.

Már delet harangoznak.

3 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://plebejus.blog.hu/api/trackback/id/tr9735845

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: order now online aromasin payment 2018.01.07. 15:17:11

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.02.15. 20:25:10

Széép. Szeretek ilyet olvasni. :)

kukacka 2007.03.06. 11:38:42

Ismerős. A lepukkadt mosógépemet levitettem a szállítókkal, amikor az újat hozták. Dobják csak oda a kuka mellé. Kicsit kétkedve néztek rám, de mondtam, hogy még aznap el fog tűnni. És lőn! Negyed óra múlva már ráült egy nő, a pasija meg elszivárgott valahova. Nyilván telefonált autóért, mert egy félóra múlva már sehol sem volt a mosócucc. Mikor az ócska öntöttvas kádamtól próbáltam megszabadulni, akkor csak kiálltam az út szélére lomtalanításkor és negyed órán belül ott is termett egy ilyen kisebbségi roncsmentő brigád. Előadtam, hogy mim van és ők szépen leszerelték, lecipelték, elfuvarozták ingyen. Különben nem kis pénzbe került volna, ha hivatásos rakodókat, fuvarozókat hívok és beadom egy szeméttelepre.
Szóval éljenek a roncsmentők! Megkérdeztem, mennyit kapnak a vasért, és bár már nem emlékszem az összegre, de nagyon kiakadtam, hogy milyen keveset. Mondták, hogy nem is igen éri meg, csak lomtalanításkor, mert ilyenkor egy helyről sokat tudnak gyűjteni.
süti beállítások módosítása